Шановні учні!
На наступне заняття маєте подвійне завдання:
На наступне заняття маєте подвійне завдання:
1. Прочитати уважно конспект до теми "Спроби реформування економіки та наростання кризи", записати в зошит кризові явища в економіці, які накопичувались протягом 70-80-тих років (матеріал можна знайти в підручнику)
2. Переглянути документальний фільм "Україна: забута історія. Петро Шелест. Чужий серед своїх" та відповісти на питання (письмово в зошит):
- Яку роль відіграв П. Шелест у змові проти М. Хрущова?
- Що змусило його вступити до партії?
- Як П. Шелест та його родина пережили важкі 30-40-ві роки?
- В чому полягає схожість та відмінність між П. Шелестом та М. Хрущовим?
- Чи можна говорити про справжнє культурне відродження за правління Шелеста? (наведіть конкретні приклади)
- Чому Шелеста звинувачують в сепаратизмі та націоналізмі? (на прикладі його книги "Україно наша Радянська")
- Чому П. Шелеста називали "директор" України?
- Причини усунення та завершення кар'єри.
З підручника якого автора брати інформацію про кризові явища?
ОтветитьУдалитьЯкий тобі більше подобається: Турченко або Пометун
ОтветитьУдалить